İngiltere’den dijital pound kararı! 2027’ye kadar ertelendi

İngiltere Merkez Bankası, Dijital Pound Kararını 2027’ye Kadar Erteledi

İngiltere Merkez Bankası (BoE), dijital poundun uygulanıp uygulanmayacağına ilişkin kararın 2027 yılına kadar verilmeyeceğini duyurdu. Banka, dijital pound konusunda ilerleme sağlanmasına karar vermeden önce gelecek iki yıl içinde tasarım aşamasını tamamlama planlarını hayata geçirecek.

Kararın ödemeler ortamındaki gelişmeler ve daha geniş politika çıkarımlarının dikkatle değerlendirilmesi kapsamında alınacağını belirten açıklamada, “Önümüzdeki birkaç yıl içinde, daha geniş ödeme ortamındaki gelişmeleri de dikkate alarak tasarım aşamasını tamamladıktan sonra, Banka ve hükümet dijital pound için politika durumunu değerlendirecek ve devam edip etmeyeceğine karar verecektir.” ifadelerine yer verildi.

Açıklamada, dijital poundun uygulamaya konulması için parlamentonun onayının gerekeceği de aktarıldı.

Related Posts

Borcunu yapılandırmak isteyenler dikkat: TCMB paylaştı!

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB), bireysel kredi kartı ve ihtiyaç kredisi borçlarının yeniden yapılandırılmasına dair bilgilendirme içeriğini bir video aracılığıyla kamuoyuyla paylaştı. Videoda, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK …

Akçakoca’da Su Hattı İmece ile Tamamlandı

Akçakoca’da 5 köyün su ihtiyacını karşılamak için yapılan su hattı, 2,5 milyona tamamlandı.

Sandıklı’da 20 Ton Karpuz Dağıtıldı

Hayırsever iş adamı, 20 ton karpuzun dağıtılması için pazarcı Ali Yıldırım ile anlaştı.

Schengen Vizesinde Kolaylık

Bakan Bolat, AB’nin vize süreçlerinde sağladığı kolaylığı duyurdu, ticari faaliyetlere katkı bekleniyor.

Talas’ta Kadın Girişimciler İçin Yeni Pazar: Maharetli Eller

Talas Belediyesi, Maharetli Eller Kadın Girişimi Üretim ve İşletme Kooperatifi ile birlikte kadın girişimcilere destek olmak amacıyla ‘Maharetli Eller Kadın Üretici Pazarı’nı hayata geçiriyor. Pazar, bu hafta sonu tarihi Harman Mahallesi Meydanı’nda tezgah açacak.

Hepsiburada Premium Üçüncü Yıl Kampanyası Başarıyla Tamamlandı

Hepsiburada Premium’un kampanyasında 3 milyon ürün satıldı, sağlık, giyim ve temel tüketim ön planda.