Gazlı içeceklere 5 TL’lik zam

Gazlı İçecek Fiyatlarına Yeni Zam Geldi!

Enflasyonla birlikte devam eden zam fırtınası artık gazlı içecekleri de vurdu. Tekel Bayileri Yardımlaşma Derneği (TBYD) Başkanı Erol Dündar, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamayla, gazlı içeceklerde yaşanacak yeni fiyat artışlarını kamuoyuna duyurdu. Dündar’ın verdiği bilgilere göre, Coca-Cola, Fanta, Sprite ve Fuse Tea gibi yaygın olarak tüketilen içecek gruplarında fiyatlar %5’e varan oranlarda yükseltildi.

16 Mayıs’ta Yürürlüğe Girecek

Özellikle 330 ml kutu ürünler ve 1 litrelik şişelerdeki zamlar dikkat çekerken, yeni fiyatlar 16 Mayıs 2025 tarihinden itibaren tavsiye edilen raf fiyatları olarak belirlendi. Dündar’ın aktardığı bilgilere göre, 330 ml Coca-Cola, Fanta, Sprite ve Zero çeşitlerinin fiyatı 40 TL’ye, 1 litrelik ürünlerin fiyatı ise 45 TL’ye yükseltildi. Bazı ürün gruplarında ise fiyat artışı 60 TL’ye kadar çıktı.

Related Posts

Borcunu yapılandırmak isteyenler dikkat: TCMB paylaştı!

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB), bireysel kredi kartı ve ihtiyaç kredisi borçlarının yeniden yapılandırılmasına dair bilgilendirme içeriğini bir video aracılığıyla kamuoyuyla paylaştı. Videoda, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK …

Akçakoca’da Su Hattı İmece ile Tamamlandı

Akçakoca’da 5 köyün su ihtiyacını karşılamak için yapılan su hattı, 2,5 milyona tamamlandı.

Sandıklı’da 20 Ton Karpuz Dağıtıldı

Hayırsever iş adamı, 20 ton karpuzun dağıtılması için pazarcı Ali Yıldırım ile anlaştı.

Schengen Vizesinde Kolaylık

Bakan Bolat, AB’nin vize süreçlerinde sağladığı kolaylığı duyurdu, ticari faaliyetlere katkı bekleniyor.

Talas’ta Kadın Girişimciler İçin Yeni Pazar: Maharetli Eller

Talas Belediyesi, Maharetli Eller Kadın Girişimi Üretim ve İşletme Kooperatifi ile birlikte kadın girişimcilere destek olmak amacıyla ‘Maharetli Eller Kadın Üretici Pazarı’nı hayata geçiriyor. Pazar, bu hafta sonu tarihi Harman Mahallesi Meydanı’nda tezgah açacak.

Hepsiburada Premium Üçüncü Yıl Kampanyası Başarıyla Tamamlandı

Hepsiburada Premium’un kampanyasında 3 milyon ürün satıldı, sağlık, giyim ve temel tüketim ön planda.