34 yıl yaşadığı Viyana’dan gelip, Kapıkule’de itiraf etti: Şimdi daha iyi anlıyoruz

Yıllık izinlerini memleketlerinde geçirmek isteyen gurbetçiler, Kapıkule Sınır Kapısı’ndaki işlemlerinin ardından Türkiye’nin farklı illerine doğru yola çıkıyor. Avusturya’nın başkenti Viyana’dan Kırşehir’e giden Suat Lafçı, memleket hasretini gidermek için Türkiye’ye geldiklerini söyledi. Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyin Yıllardır gurbette yaşadıklarını belirten Lafçı, memleket özleminin hiç dinmediğini ifade etti. Gurbet hayatının zorluklarına değinen Lafçı, “Eş dosttan, akrabalardan uzak kalıyoruz. Düğünler, cenazeler oluyor, her zaman gelemiyoruz. Hep bir özlem ve hasret var. Memleketimizin ve toprağımızın kıymeti çok farklı. 34 yıldır Viyana’da yaşıyorum. Zamanında gittik…

Muhalefet açığı büyüyor

ASLIHAN ALTAY KARATAŞ / ANKARA – Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ATO Congresium’da düzenlenen “Bu Sevdanın Adı Ankara” adlı AK Parti Ankara Teşkilat Buluşması programına katıldı. Programda CHP’den istifa eden Haymana Belediye Başkanı Levent Koç, AK Parti’ye katıldı. Koç’a parti rozetini bizzat takan Erdoğan, özetle şunları söyledi: CUMHURİYETİN EN BAŞARILI KADROSU: ‘İhracatımızı 36 milyar dolardan 275 milyar dolar seviyesine, turizm gelirimizi 12.4 milyar dolardan 65 milyar dolar seviyesine, savunma ihracatımızı 248 milyon dolardan 11 milyar dolar seviyesine, milli gelirimizi 236 milyar dolardan 1.6 trilyon dolara çıkaracağız’ desek hayal tacirliği yapmakla itham edilirdik. Türkiye’yi önce bölgesel bir güç sonra da küresel siyasetin…